Nogle af jer har udtrykt, til mig, at du er lidt bange for at skrive annoncer. I denne artikel vil vi snakke om at skrive en eller to linje annoncer og hvorfor de er mere effektive.
En af de første ting at tænke pÃ¥ er, ‘Hvordan kan du læse annoncer?’. Er du i en fart og lige scanne dem? NÃ¥r du scanner du bare kigge efter jist af annoncen? Kan du fÃ¥ kede pÃ¥ grund af alle de yada, yada, yada? Hvor lang er din opmærksomhed span? NÃ¥r jeg læser annoncer ønsker de ville komme til punktet, sÃ¥ledes at du kan vide, hvis du er interesseret eller ej? Du fÃ¥r utÃ¥lmodig med den samme annonce igen og igen? Hvis du har svaret “ja” til en af disse spørgsmÃ¥l, hvad gør du tror, at andre ikke føler pÃ¥ samme mÃ¥de?
Der bringer et andet spørgsmål. Er dine annoncer bliver læst? Ønsker du dine annoncer skal læses? Hvis du ønsker dine annoncer, læse, vil jeg tilbyde nogle forslag:
1) mest folks opmærksomhed span er meget lav, især på internettet. Alle er altid i en fart, derfor skal du holde det kort. Efter alt hvad du forsøger at få folk til at gøre med din annonce? Du vil have dem til at besøge dit websted, eller et affilieret websted og måske foretage et køb, højre?
2) du behøver ikke at skrive en bog. Bare fortælle folk om dine tilbud, men gøre det tweak deres nysgerrighed. Vi vil tale mere om dette senere.
Når jeg læser annoncer, scanne jeg dem for at få jist af annoncen. Hvad de forsøger at fortælle mig? Åh, handler det om en gratis mobiltelefon, med alle de fraskårede dele. Jeg har allerede en mobiltelefon og jeg er tilfreds med den service jeg får. Nej, jeg er ikke interesseret. Næste!
Lad os blive med celle telefon annonce, i et minut. Lad os sige at din mobiltelefon tilbud er unik, i en slags måde. Måske vil du tilbyde en person 3 måneders gratis tjeneste, hvis de skifter til din tjeneste. De finde aldrig det. Hvorfor? Fordi deres er ikke tilstrækkelig plads til at sige alt dette i annoncen. Hvor vil der være plads nok til virkelig udvide og fortælle dem, at alle de gode ting? På dit websted eller din affiliate hjemmeside.
Lektion # 1 – du kan ikke sælge dem i en annonce! Du skal fÃ¥ dem til at besøge webstedet! Hvordan kan du gøre det? Lad os fÃ¥ et nærmere kig pÃ¥ dette spørgsmÃ¥l. Hvilken annonce ville du være villig til at klikke pÃ¥:
Ad #1: Få din gratis cell phone, herunder talebeskeder, tre måde opkald, ubegrænset nætter og weekender, personsøgning, opkalds-ID og meget mere, for kun $39.99! Nu der er en aftale! Besøg os på:
Ad #2: Vi kan spare dig penge! Hvordan virker $122,00 lyd?
I den første annonce, hvis du ikke har brug for en mobiltelefon, gider ikke du at klikke på linket. I den other anno domini, ikke at toppe din nysgerrighed? Det mine. Jeg ville begynde at tænke, de kan gemme mig $122,00? Hvordan? Jeg ville falde i hak samkøre, gå til webstedet for at finde ud af.
TIP: Din annonce må ikke sælge personen. En annonce er at toppe deres nysgerrighed nok til at få dem til at klikke på linket. Webstedet er, hvor du sælger dem. Ikke det giver mening at du har mere plads på dit websted til at fortælle dem om dit tilbud og forklare dem? Hvis du kan få dem der, kan du gøre et salg, selv om de allerede har en mobiltelefon. De kan have til at ændre tjenesten, de har nu til din tjeneste. Ville det ikke være fantastisk? Du har foretaget et salg!
Du skal tænke på din kunde. Vil du gerne spare $122,00? Naturligvis ønsker du. Vi søger alle for at spare penge, især i dagens økonomi.
Nu lad os gøre denne øvelse. Tag et øjeblik til at tænke over hvad du sælger? Hvordan kan du beskrive det og toppe min interesse? Nu kondensere ad ned til 1 eller 2 sætninger. Tror om hvad 1 eller 2 linier vil toppe din curosity. Send mig en annonce om dit produkt eller din service (1-2 linjer), der vil gøre mig Klik pÃ¥ dit websted eller din affiliate web site. Sende mig annoncen pÃ¥ mailto:funad@janes-place.com har vi 2 vindere. De 2 vindere vil have deres annonce spotlighted i vores nyhedsbrev. Tale om eksponering! Set-up en anden e-mail konto pÃ¥ yahoo.com–jpad@yahoo.com, som stÃ¥r for janes-placead@yahoo.com og lad os se, hvor mange svar du fÃ¥r fra annoncen. Test det i andre nyhedsbreve for! Hvis du fÃ¥r et godt svar, vil det fortælle om det virker eller ej. Du vil ogsÃ¥ indsamle e-mail-adresser fra dem, der reagerer, sÃ¥ledes at du kan markedsføre dem senere. Jeg vil skrive en artikel senere og forklare, hvordan du vil gøre dette. Du kan kun vinde prøve dette ud! Jeg lover jeg ikke vil genere nogen! Hvis jeg har nogen forslag, vil jeg emaile dig personligt. Deal?